Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Γιατί γαμώ το ευρώ σας γαμώ;

«Γιατί κύριε;;;;»
Του Πέτρου Αργυρίου
Αγριωπά. Έτοιμα να λιντσάρουν. Τον κύριο. Τα παιδιά του καλαμποκιού
Με το μέλλον των παιδιών μας δεν παίζουμε: Το ‘χουμε πάρει πίπα κώλο.
Το ξεσκίσαμε.
Αλλά παίζουμε όπως η γάτα με το ποντίκι με την ψυχή τους και όσες ευαισθησίες μας απομείναν.
Γιατί κύριε; Γιατί κύριε ο μπαμπάς μου αυτοκτόνησε; Γιατί κύριε η μαμά μου έφαγε τόνους χημικά; Γιατί κύριε ο μπαμπάς του γειτονόπουλου δολοφονήθηκε; Γιατί κύριε η φιλενάδα μου έχει χάσει την μιλιά της; Γιατί κύριε ο κος Κασιδιάρης χτύπησε γυναίκα; Γιατί κύριε ο μεγάλος μου αδερφός βαράει πρέζα και μου κλέβει το χαρτζιλίκι; Γιατί κύριε ο μπαμπάς της φίλης μου δεν μπορεί να βρει δουλειά; Γιατί κύριε το κοριτσάκι της διπλανής τάξης λιποθυμά από την πείνα σαν να χει δει τον Σάκη Ρουβά από κοντά; Γιατί κύριε του παππού μου του πήρανε το σπίτι για 300 ευρώ; Γιατί κύριε η γιαγιά μου πέθαινε γιατί δεν είχε για τα χάπια της; Γιατί κύριε το να είσαι φτωχός είναι θανάσιμη αρρώστια; Γιατί κύριε μας σκοτώνουν αργά και βασανιστικά; «Γιατί κύριε η Ελλάδα δεν είναι στο Ευρώ;» Αυτό βασανίζει ένα παιδί σήμερα; Αυτό θα βασανίσει ένα παιδί αύριο; Το Ευρώ Δεν είναι η Ευρώπη. Οι αγορές Δεν είναι οι λαοί. Παλιά μας λέγαν ότι αν παραστρατήσουμε θα πάμε στην κόλαση. Τώρα μας λεν τα ίδια: αν παραστρατήσετε θα πάτε στην κόλαση εκτός ευροζώνης. Και ξεχνάν ότι την κόλαση τη ζούμε. Είναι εδώ. Δίπλα μας. Μέσα μας. Οι θυσίες μας μη παν χαμένες. Όχι. Και άλλες ψυχές στο βωμό. Και άλλες ζωές. Μην πεινάσει το θεριό. Ταίστε το. Και αυτό θα σας φροντίσει. Ο Θεός τιμωρός ξανά. Θα αλλάξω την ταυτότητα μου: Στο θέση του θρησκεύματος θα βάλω ένα νόμισμα. Αυτό είναι ο κύριος μου. Αυτόν ρωτάω: γιατί κύριε; Καμία συμφωνία και κανένα νόμισμα δεν μπορεί να προστατεύσει ένα σκλάβο που έχει πέσει σε δυσμένεια. Μα όταν οι σκλάβοι τις σπάσουν τις αλυσίδες, τον πρώτο που θα σκοτώσουν θα ναι τον επιστάτη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου