Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Έλληνες μεν, πολίτες όμως όχι


Έλληνες μεν, Πολίτες όμως όχι

Του Πέτρου Αργυρίου (agriazwa.blogspot.com)  


Είμαι Έλληνας πολίτης.

Έχω δικαιώματα αλλά έχω και υποχρεώσεις.

Για κάτσε. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Η ελληνική αστυνομία έχει μετατραπεί ΠΛΗΡΩΣ σε πραιτοριανούς που προστατεύουν την ελληνική πολιτική ελίτ.

ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ με τα λεφτά του Ελληνικού δημοσίου.

ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΟΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ;

ΑΚΡΙΒΩΣ.

Είμαι Έλληνας πολίτης. Όπου βρίσκονται αυτοί, οι εκτελεστές του μνημονίου, εγώ δεν είμαι. Και όπου είμαι και εγώ και αυτοί, αυτοί πηγαίνουν στις βιλάρες τους και εγώ φυλακή.

Ζω πίσω από μπάρες. Πίσω από τις μπάρες βρίσκονται τα ΜΑΤ και πλέον και ο στρατός.

Είμαι Έλληνας πολίτης.

Έχω μόνο υποχρεώσεις.

 

Έχω πολιτικούς που παύουν δημοσιογράφους τις σπάνιες φορές που αυτοί κάνουν τη δουλειά τους.

Πολιτικούς που συγκαλύπτουν βασανιστήρια: Βασανιστήρια; Ναι βασανιστήρια. Πολιτικά βασανιστήρια.

Είδα αντιφασίστες να καίγονται με αναπτήρες και φασίστες  να πουλάν μαγκιά ελεύθερα στους δρόμους.

Είδα πατριώτες να μπαίνουν στη φυλακή γιατί αγαπάνε την πατρίδα και τους προδότες να το παίζουν κράτος.

Είδα την Γερογερακίδου και την κόρη της, αυτές που στείλαν τον Παπανδρέου στο δικαστήριο της Χάγης να σέρνονται σαν κοινοί εγκληματίες στη φυλακή.   Ποιο ήταν το έγκλημα τους; Περάσαν τις μπάρες για να δουν την παρέλαση τους.

Είχαν δικαίωμα να την δούν; Όχι, είναι Έλληνες πολίτες. Οι Έλληνες πολίτες έχουν υποχρεώσεις, όχι δικαιώματα.

Δεν έχουν δικαιώματα ούτε στην παιδεία ούτε στην υγεία. Δεν μπορούν ελεύθερα να συγκεντρώνονται. Δεν μπορούν να διαμαρτύρονται.

Είδα δημοσιογράφο να σέρνεται στη φυλακή σαν κοινός εγκληματίας: Ποιο ήταν το έγκλημα του: αποκάλυψε τη συγκάλυψη.

Οι επίγονοι του καθεστώτος Παπανδρέου δημιουργούν μέρα με τη μέρα ένα ακόμη σκληρότερο καθεστώς όπου δεν υπάρχουν πολίτες. Υπάρχουν εν δυνάμει εγκληματίες. Το να διαφωνείς, το να παλεύεις για δικαιώματα, το να παλεύεις για να έχεις μια χώρα είναι έγκλημα.  

Χούντα με «δημοκρατική νομιμοποίηση».  Γίνεται; Φυσικά και γίνεται. Είναι χούντα το καθεστώς που πετάει το σύνταγμα σαν κωλόχαρτο. Που αφαιρεί δικαιώματα. Που χρησιμοποιεί συνολική καταστολή όσο και ο προκάτοχος της ο Παπαδόπουλος. Μάλλον πολύ περισσότερη.

Που δέρνει, χτυπά και φυλακίζει πολίτες.

Το έχετε καταλάβει; Δε μας χωράν οι φυλακές πλέον. Δεν μας χωράν οι φυλακές. Το  δικαστικό σύστημα έχει φρακάρει.

Χούντα.

 Έγραφα το 2010 για το καθεστώς Παπανδρέου πως της χούντας νοσταλγοί υπάρχουν ακόμη. Δεν θα υπάρχει κανένας που να νοσταλγεί αυτό το καθεστώς.

Τα πράγματα γίναν ακόμη χειρότερα.

Αυτό το καθεστώς με τα πολλά πρόσωπα και τις ανεξάντλητες εφεδρείες ήρθε αποφασισμένο να πάει τα πράγματα μέχρι τέλους.

Είδαμε στρατό να φρουρεί τους πολιτικούς.

Αύριο μεθαύριο καθώς αυτό το καθεστώς πεθαίνει σαν μεταλλικός δεινόσαυρος, πριν τον επιθανάτιο ρόγχο του θα στείλει τους μεταλλικούς του δεινόσαυρος, τα τανκς, να μας χαράξει, να μας σφραγίσει με μνήμη τραύματος για πάντα όπως τόσες άλλες φορές.

Δημοκρατία. Χαχαχαχα.

Δόξα και τιμή στους νέους ήρωες της Ελλάδας. Η  χώρα μας γέννησε τύραννους. Γέννησε και τυραννοκτόνους.   

Είναι πικρό το χαβιάρι της προδοσίας. Το γεύτηκε ο Παπανδρέου στο Βερολίνο. Πήρε μια μικρή γεύση. Έλληνες φοιτητές τον εκδιώξαν. «Μας ξεφτίλισες» του λέγαν στα μούτρα του.

«Τρώγε εμείς πληρώνουμε».

Τον διώξαν από ένα εστιατόριο επειδή ήθελε να διατηρήσει το people-friendly προφιλ του.

Φιλαράκο, κατάλαβε το. Η ζωή σου ως σοσιαλιστής τελείωσε. Να μείνεις με τις ελίτ που υπηρέτησες. Τι θες με τον υπόκοσμο ε; Και μπράβους. Πολλούς μπράβους. ΠΑΡΕ ΜΠΡΑΒΟΥΣ.

Όπως έχουν οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι που άφησες στο κατόπι σου να ολοκληρώσουν το έργο σου.  

Έτσι είναι: όπου είναι αυτοί δεν μπορούμε να ‘μαστε εμείς.  Και όπου είμαστε εμείς δεν μπορούν να είναι αυτοί.

Οι φοιτητές διώξαν τον Παπανδρέου από το εστιατόριο. Εμείς πρέπει να τους διώξουμε όλους από τη χώρα. Τεράστιος άθλος. Η κόπρος του Αυγεία.

Φυλακισμένοι μέσα στην ίδια μας τη χώρα. Μπατσαρία παντού να μας κοιτάν λοξά.

Προληπτική καταστολή. Βασανιστήρια. Απαγόρευση κυκλοφορίας. Φίμωση. Επιλεκτικές φυλακίσεις. Μαζικές φυλακίσεις.

Ποιο είναι το έγκλημα μας ΓΑΜΩ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου