Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ανακοίνωση: Προσωρινή διακοπή της ενημέρωσης του agriazwa.blogspot.com λόγω λογοτεχνικής ανάγκης

(Το εικαστικό εξώφυλλο του Audio Book μου, Πρόσωπα Ζώα Πράματα, σύντομα κοντά σας)


Αγαπητοί αναγνώστες.

Μετά τα κοπιαστικότατα και απολύτως εύστοχα κείμενα μας για τις Ευρωεκλογές του 2014, πολύ πριν τα μήντια θίξουν τα φλέγοντα ζητήματα που ανέκυψαν από αυτές, εκτός απροόπτου το blog δε θα ενημερώνεται προσωρινά από τις 28/5/2014 έως και 18/6/2014.

Ο λόγος είναι ότι με τον όγκο της ερευνητικής δουλειάς που έχω αναλάβει τα τελευταία αρκετά χρόνια, η λογοτεχνία μου έχει μείνει αρκετά πίσω.

Το κείμενο που θα με αποσπάσει από εσάς είναι κάτι που έγραψα το καλοκαίρι το 2010. Η απελπισία μου όμως  για τα εκδοτικά πράγματα και γενικότερα για την πνευματική κατάσταση του τόπου μου επέβαλε να το γράψω απευθείας στα αγγλικά καθώς θεωρούσα ότι το ελληνικό κοινό μόνο έτοιμο δε θα  ήταν να υποδεχτεί κάτι που θα περιέγραφε το κοντινό μέλλον των Ελλήνων που θα έμοιαζε τόσο απόμακρο από τα όσα μέχρι τότε γνωρίζαν ή τολμούσαν να παραδεχτούν.

Τώρα όμως, τα περισσότερα από όσα η πλοκή του βιβλίου πραγματευόταν, έχουν ήδη συμβεί: Νεοναζί, μισαλλοδοξία, πολιτικές δολοφονίες, ακόμη και τα ονόματα καινούριων πολιτικών ευρωπαϊκών δυνάμεων περιέχονται αλληγορικά ή και κυριολεκτικά στο "Σημάδι του ανθρώπου", τοποθετημένο σε μια άλλη εποχή και σε ένα τόπο φανταστικό που έχει όμως τόσο παρόμοιες αιτίες και συνθήκες με το δικό μας εδώ και τώρα που το κάνει να μοιάζει πλέον ανατριχιαστικά γνώριμο.

Χάρη στην προτροπή και την πίστη των καινούριων εκδόσεων Anima και προσωπικά της κας Άννα Ραζή, ξεκίνησα τη συγγραφή του "Σημαδιού του Ανθρώπου" και στα ελληνικά προ διημέρου.
Έτσι, μάλλον δε θα χαθεί αυτό το κείμενο για την ελληνική λογοτεχνική παραγωγή ενώ παράλληλα θα μου δωθεί η ευκαιρία να συνεχίσω τον κύκλο της προφητικής μου λογοτεχνίας που με την μικρή παρένθεση του AUDIO Book "Πρόσωπα Ζώα Πράγματα" (σύντομα κοντά σας από τις εκδόσεις Studio Amid) συγγραφικά έκλεισε το 2004 με το βιβλίο "Paranoia Dementia" και εκδοτικά το 2008 με το "Τα Άγρια Ζώα της Πόλης", γραμμένο το 2003.

Επίσης για το διάστημα αυτό μετά από αίτημα των αναγνωστών, θα ανοίξουν πιλοτικά τα σχόλια του Blog. Παρακαλώ τους μη τακτικούς αναγνώστες μου να μην κάνουν το χώρο του σχολιασμού καφενείο όπως αρέσκονται να κάνουν για τη δική τους προσωπική εκτόνωση και μόνο.

Ελπίζω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης των εκδόσεων Anima και να έχετε στη διάθεση σας ένα μικρό αριστούργημα μέχρι το Σεπτέμβριο.
Ελπίζω επίσης να κρατήσω τη δέσμευση στον εαυτό μου και να απέχω από τη μάχη της ενημέρωσης της κοινής γνώμης μέχρι να ολοκληρώσω το βιβλίο γιατί την τελευταία φορά που ενημέρωνα το blog γράφοντας παράλληλα δύο βιβλία το 2011, κατέληξα με νευρική εξάντληση, καθόλου ευχάριστη για τους κοντινούς μου ανθρώπους.
Ευχαριστώ για την κατανόηση σας.

Πέτρος Αργυρίου

2 σχόλια:

  1. Ο Ανδρέας (Μαζ.) και ο Αντώνης (Χ.Σ.) σου εύχονται καλή δύναμη, διαύγεια και επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ! Τα δύο πρωτα ειναι δεδομένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή