Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

28 Οκτωβρίου: Μέρα ντροπής.


28 Οκτώβρη: Μέρα εθνικού θρήνου που οι πρόγονοι μας πολεμήσαν για όλα όσα σήμερα ξεπουλάμε.
Μέρα θρήνου για την ανοησία τους να εμποδίσουν την Ναζιστική Ευρωπαϊκή Ένωση όταν σήμερα έχουμε έναν λαό που παρουσιάζεται ως ο πιο πιστός στο "Ευρωπαϊκό όραμα". Πόσο γραφικό, πόσο ηλίθιο μια αποικία να έχει εθνικές επετείους;

Όχι, δεν νοιώθω εθνικά υπερήφανος. Εξάλλου, δεν μου το επιτρέπουν εδώ και χρόνια οι παραφουσκωμένοι διάνοι της πληρωμένης "διανόησης".

Δεν νοιώθω περήφανος που τα μεγάλα ΟΧΙ γίνονται ξεδιάντροπα ναι.

Μπορώ να είμαι γκέι και περήφανος, αλλά όχι Έλληνας και περήφανος.

Αλλά ούτως ή άλλως, δεν είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας.

Ντρέπομαι που είμαι Νεοέλληνας.

Λυπάμαι που είμαι Νεοέλληνας.

Ντρέπομαι που βλέπω αυτούς που μας ξεφτίλισαν να κορδώνονται στις παρελάσεις, να αφήνουν στεφάνια πότε στον άγνωστο στρατιώτη και πότε στην Καισαριανή, να σηκώνουν τα τσιράκια των ιμπεριαλιστών αγωνιστικές γροθιές στην Μακρόνησο, να κατουράν στους τάφους ηρώων.

28 Οκτωβρίου: Μέρα ντροπής. Μια ακόμη μέρα ντροπής ανάμεσα στις υπόλοιπες 364 μέρες κάθε χρόνου για το υπόλοιπο της ζωής μας.

Πέτρος Αργυρίου, agriazwa.blogspot.com, 28 Οκτώβρη 2017.

3 σχόλια:

  1. Επειδή το άρθρο αυτό με θίγει προσωπικά, εξηγούμαι: Δεν ξεπουλάω τίποτε!!! Το οτι είμαι πολίτις αποικίας και με τη βούλα αυτή τη φορά, δεν αλλάζει κάτι απο το γεγονός οτι αυτή η ιστορία μετράει απο τον θάνατο του Καποδίστρια μέχρι και τώρα. Ναι, οι αποικίες οφείλουν να έχουν εθνικές επετείους για λόγους μνήμης. Όποιος δεν κρατάει ζωντανή τη μνήμη του για τους αγώνες των προγόνων του δεν έχει καμία ελπίδα γιατί δεν έχει ταυτότητα και αυτό οι επικυρίαρχοι το γνωρίζουν. Υποστηρίζουν μάλιστα, και το γνωρίζω εκ των έσω, οτι αρκεί να περάσει ένα διάστημα 3 (τριών) γενεών για να λησμονηθεί το οτιδήποτε, όσο σημαντικό κι αν είναι!!! Το αν θα νιώθω λοιπόν εθνικά υπερήφανη ή όχι, δεν το αφήνω σε αυτούς να το αποφασίζουν, γιατί δεν με νοιάζει αυτό που θέλουν να κάνουν, αν εγώ κάνω αυτό που θεωρώ χρέος μου. Είναι χρέος μου πρώτα να κρατήσω στη μνήμη μου και σε εκείνη των παιδιών μου την ιστορία μου και είναι χρέος μου να είμαι εθνικά υπερήφανη γιαυτήν. Αυτή είναι η ταυτότητά μου και αρνούμαι την απαξιωτική ταυτότητα της νεοελληνίδας, απο οπουδήποτε και αν προέρχεται...ακόμα και αν μου φορέσουν ταμπέλα που να γράφει "νεοελληνίδα", στην ψυχή μου δεν μπορούν να το γράψουν.
    Ό,τι κι αν κάνουν λοιπόν οι δυνάστες μου δεν με αντιπροσωπεύει γιατί δεν τους αναγνωρίζω καμία απολύτως εξουσία! . Τελεία. Και παύλα-.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ ΕΙΠΕ ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ
    ΜΕΤΑ ΤΟ 1821 ΠΟΙΟΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;; ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΙΘΗΣΟΥΝ
    ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΑΔΟΛΦΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α) Αν οι έλληνες ενωθούν, εγώ δεν θ 'αλλάξω φύλο στην ταυτότητα. Είδος θα αλλάξω. Θα δηλώνω καρέτα καρέτα.
      Β) Πως να ενωθούν οι Έλληνες όταν ανάμεσα τους υπάρχουν υμνητές των ναζί; Έχουμε πολλούς τάφους φτιαγμένους από τον φιλελληνισμό του Αδόλφου.
      Ο μόνος λόγος που σου απαντώ είναι για να μην σε φιμώσω. Αλλά μέχρι εκεί

      Διαγραφή